Een onvermijdelijke transformatie is aan de gang in onze samenleving. Dit wordt mede veroorzaakt door milieutechnische en demografische uitdagingen. Naast deze uitdagingen verhogen consumenten hun eisen; veiliger & hogere kwaliteit voedsel, betere leefomstandigheden voor dieren, transparantere ketens en meer duurzaam voedsel zijn eisen die de toekomstige voedselproductie nog meer compliceren.
FarmResult is al jaren actief om daar aan te werken. Nu komt FR Analytics daarbij. De ambitie van FR Analytics is om modellen in het voordeel van haar afnemers toe te passen. De oplossingen die zij bieden zijn toegesneden op monitoring en controle, voorspelling en preventie, beoordeling en optimalisatie en het creëren van een digitale versie van de agrarische bedrijven.
Marc Jacobs: “Voor FR Analytics staat de klantvraag centraal, niet de technologie. Voor ons is een project succesvol als wij de data van onze klant kunnen omzetten in advies en dat advies kunnen koppelen aan gerichte acties. Data en modellen hebben menselijk vertrouwen nodig om als succesvolle partner te fungeren in de roep naar meer digitalisering. Aan ons de taak om onze klanten dat vertrouwen te geven.”
Meer informatie over de nieuwe website van FR Analytics staat in het overzicht van onze recent afgeronde cases.